بهترین عکسهای هیوندای

بهترین عکسهای هیوندای را در سایت زیر مشاهده نمایید.

بهترین عکسهای هیوندای

بهترین عکسهای هیوندای را در سایت زیر مشاهده نمایید.

hyundai accent 2017

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۷ ب.ظ

هیوندای اکسنت


این خودرو جدید‌ترین سدان کوچک هیوندای است. ضمن اینکه طراحی مناسبی دارد و به تجهیزات استاندارد مجهز شده است. در عین حال فضای داخلی آن نیز کاملا مناسب است. مدل ۲۰۱۸ در مقایسه با نسل قبلی این خودرو از هر نظر مورد بهینه سازی قرار گرفته است. هم اکنون این خودرو در نسل پنجم خود قرار دارد و هیوندای در این نسل تصمیم گرفته تا از طراحی متفاوت‌تر و به روز‌تر استفاده کنند. طراحی کلی جلو پنجره تغییر پیدا کرده و کاملاً بهتر از قبل شده است، ضمن اینکه از چراغ‌های LED نیز در این مدل استفاده شده است که سبب شده خودرو ظاهر بهتری داشته باشد.

در بخش عقبی می‌توان چراغ‌های جدید LED را مشاهده کرد که طراحی آن‌ها بیشتر به مدل بزرگتر، هیوندای  سوناتا شباهت دارد. همچنین در مدل‌های فول این خودرو رینگ‌های ۱۷ اینچی نیز موجود است که طراحی زیبایی دارد. همچنین مدل جدید اکسنت دارای ۱۵ میلیمتر طول بیشتر، ۳۰ میلیمتر عرض بیشتر و همچنین ۱۰ میلی متر ارتفاع بیشتری است.  ضمن اینکه فاصله محوری این خودرو نیز کمی افزایش پیدا کرده و سبب شده است تا فضای کابین آن نیز بزرگ‌تر شود.

فضای داخلی این مدل نیز نسبت به مدل قبلی افزایش پیدا کرده و به همین دلیل آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا این خودرو را در رده خودروهای کوچک و نه در رده‌ی خودروهای خیلی کوچک دسته بندی کرده است. این خودرو دارای فضای داخلی ۲۹۴۲ لیتر است و برای مقایسه باید بدانید که رقبای این خودرو مانند فورد فیستا دارای ۲۷۷۲ لیتر فضای کابین و تویوتا یاریس دارای ۲۸۱۴ میلی لیتر فضای کابین است. در این بین تنها نیسان ورسا فضای بیشتری نسبت به این خودرو دارد که فضای کابین آن به میزان ۲۹۷۶ لیتر است. بنابراین اکسنت را باید یکی از جادارترین خودروهای کلاس خود دانست.


  • salar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی