بهترین عکسهای هیوندای

بهترین عکسهای هیوندای را در سایت زیر مشاهده نمایید.

بهترین عکسهای هیوندای

بهترین عکسهای هیوندای را در سایت زیر مشاهده نمایید.

همراه با هیوندای نکسو FCEV مدل ۲۰۱۹

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ق.ظ

هیوندای نکسو

به نظر می‌رسد که شرایط برای پیشرانه‌های احتراق داخلی، روز به روز سخت‌تر می‌شود. علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های پیوسته و برخی نقاط عطف مانند موتور چهار سیلندر جدید اینفینیتی با سیستم تراکم متغیر، سرمایه‌گذاران هوشمند رفته‌رفته از پیشرانه‌های معمولی بنزینی و دیزل فاصله می‌گیرند و به سمت الکتریکی‌سازی جذب می‌شوند. البته این موضوع تنها شامل خودروسازان نمی‌شود، بلکه برخی کشورهای مطرح اروپایی نیز در دهه‌های آینده قرار است موتورهای دیزلی (و یا حتی تمام موتورهای احتراق داخلی) را ممنوع کنند. کره جنوبی نیز کشوری است که فروش وسایل نقلیه دیزلی را تا سال ۲۰۳۰ محدود کرده است.

هیوندای که قرار است تا سال ۲۰۲۰، تعداد ۳۱ مدل وسیله نقلیه جدید «سازگار با محیط زیست» معرفی کند، کراس‌اور هیدروژنی نکسو را ارائه کرده که گامی بلند در راستای همین برنامه است. البته برای چنین خودرویی، زیرساخت‌های لازم نیز باید فراهم باشد. به عنوان مثال، در کشوری مانند امریکا، اگر «کالیفرنیا» را با مجموعه ایستگاه‌های هیدروژنی‌اش کنار بگذاریم، نکسو نمی‌تواند در نبود ایستگاه‌ها، کارآیی لازم را داشته باشد. اگر تعداد ایستگاه‌های هیدروژن تنها نیمی از ایستگاه‌های بنزین کنونی بودند، نگرانی از این بابت کاملاً رفع می‌شد.







  • salar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی